Help Docs
Zelfgemaakte documenten via de helpfunctie beschikbaar maken
Helpdocumenten die echt handig zijn maakt je zelf
Als de standaard helpdocumenten onvoldoende informatie geven voor jouw specifieke inrichting of proces kun je eigen helpdocumenten creëren. Hierin kun je juist die informatie kwijt die in de standaard documenten niet aanwezig is over jouw specifieke situatie. Met Help Docs kunnen deze documenten via de standaard helpfunctie worden opgevraagd. Je zelfgemaakte helpdocumenten zijn gewoon via de helpfunctie te benaderen net zoals je gewend bent met de standaard helpdocumenten.
Vergroot het gebruikersgemak van jouw Exact Synergy omgeving
Via de standaard documentmanagement functionaliteit kun je op een makkelijke manier zelf deze helpdocumenten maken. Door je helpdocumenten in te richten voor jouw specifieke proces of inrichting vergroot je het gemak van gebruikers. Op vrijwel iedere pagina in Exact Synergy kan een zelfgemaakt helpdocument worden opgeroepen. Hierbij kan zelfs voor specifieke aspecten zoals een document per projecttype, bijvoorbeeld intern of nacalculatie, een apart document aangemaakt en opgevraagd worden. Een helpbestand kan op deze manier context specifiek weergegeven worden voor iedere pagina.

Functionaliteiten
- Handig voor het tonen van eigen helpdocumenten
- Helpdocumenten zijn beschikbaar via de standaard helpfunctie
- Standaard helpdocumenten van Exact Synergy uiteraard ook beschikbaar
- Specifiek helpdocument per type of status van een entiteit mogelijk.
- Functionaliteiten zoals versiebeheer en goedkeurslag worden ondersteund
- Meerdere talen worden ondersteund
- Add-on voor Exact Synergy Enterprise
- Geschikt voor Cane producten zoals: Course Management, Document Generator en Subsystemen
Voorbeelden van de mogelijkheden
- Specifiek helpdocument voor bijvoorbeeld procesuitleg of als toelichting bij zelfgedefinieerde velden
- Helpdocument op de relatiekaart om de werkinstructie bij verschillende relatietypen of statussen toe te lichten
- Helpdocument op een sollicitantenkaart met een toelichting over de reden waarom velden in bepaalde gevallen verplicht zijn.
- Helpdocument voor de projectkaart waarin toegelicht wordt hoe een project van bijvoorbeeld het type nacalculatie werkt
- Helpdocument voor een verzoek van het type Verkoopkans waarin de processtappen van het request worden toegelicht
- Helpdocument om de wijzigingen in de definitie van verzoektypes toe te lichten, zodat gebruikers weten waarom een veld gewijzigd is.
Meer weten over de mogelijkheden?
Maak hier een belafspraakDownload aanvragen:
CANE HELP DOCS FACTSHEET
Wil je alles nog een keer nalezen? Download de leaflet met alle informatie.