cane exact synergy opleidingssoftware cursusadministratie cursusbeheer urenregistratie projectadministratie gantt chart

Cane

Exact Synergy Professionals

Direct naar hoofdmenu en site informatie
Huidig pad: Home » Support

Software Service Overeenkomst

Iedere organisatie is uniek. Dit geldt ook voor de manier waarop u uw software gebruikt. De behoefte aan ondersteuning is voor elke organisatie anders en vragen over het gebruik van uw software zijn vaak bedrijfsspecifiek. Het is van belang om de continuïteit van uw primaire processen te borgen. Eventuele escalaties moeten zo snel en adequaat mogelijk worden opgelost. Cane biedt uw organisatie verschillende manieren van specifieke ondersteuning. Deze kunnen worden vormgegeven via een Software Service Overeenkomst (SSO). Een SSO is samen te stellen naar uw eigen inzicht zodat het voldoet aan de specifieke wensen en eisen van uw organisatie.

Servicecomponenten

De volgende servicecomponenten kunnen deel uit maken van een SSO:

  • Eén vast aanspreekpunt op onze Servicedesk die u ondersteunt bij al uw supportvragen;
  • Vaste responsetijden zodat u weet wanneer u een reactie kunt verwachten;
  • Vaste supportconsults voor een aantal dagdelen per jaar;
  • Vaste ondersteuning bij het uitvoeren van een update/upgrade;
  • Het beheren van een gedeelte van een zogeheten ‘OTAP'-omgeving;
  • Het ontvangen van installatiedocumentatie en release-notes voor uw specifieke omgeving.

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op 070 346 72 76.

Terug naar top


cane exact synergy opleidingssoftware cursusadministratie cursusbeheer urenregistratie projectadministratie gantt chart